čtvrtek 16. července 2015

Co mi hraje v uších?

Asi si nikdo z nás neumí představit život bez hudby, navíc při sportu je ho potřeba. Uklidňuje, motivuje a dodává odhodlání. Několik písniček jsem se rozhodla Vám doporučit, ačkoliv většinu z nich znáte. Je to velmi individuální, každý preferuje jiné žánry, ale chci alespoň přiblížit kousky, které motivují mě.


Little Mix jsou jasnou volbou na zlepšení nálady. Téměř každá jejich písnička mě roztančí. 

Lorde je má stálá favoritka od začátku její kariéry, její hudba má svůj osobitý styl. 

Lana Del Rey je naprostá dokonalost. Živá vystoupení nejsou na tak velké úrovni, ale písničky geniální. Na přemýšlení ideální.

Pink si u mě vždy najde místo. Některé texty, obzvlášť text písně Try, mě nutí nevzdávat se.

Písnička dělaná pro pohodové duše.

Asi nejlepší skladba pro letní dlouhé procházky.

Žádné komentáře:

Okomentovat