sobota 18. července 2015

Čeho se nikdy nevzdávat

1. Snů

Několikrát jsem zažila na vlastní kůži, že se člověk dokáže vzdát svých snů jenom proto, že slýchá: ,,Ty to nezvládneš!", ,,Koukni se, sakra, na sebe, co ty chceš dokázat?.". Já něco podobného zažívám i teď. Ti lidé to neříkají přímo takhle, ale jde na nich poznat, co si myslí. Tyto lidi je potřeba ignorovat, protože ničeho nedosáhnou oni ani vy, když se kvůli nim vzdáte. Několikrát se mi to stalo spadnout dolů a zase se odrazit, ale pak jsem zase spadla. Nedávejte jim příležitost a ukažte jim, jak silní jste! Možná to zabere hodně času, než jejich urážky budete brát jako motivaci být lepší.

2. Rodiny a přátel

Rodina a přátelé jsou důležití, nejenom v tom, že Vás mají rádi a pomohou Vám, ale i v tom, že se snaží Vás podporovat. Já jsem zatím takových přátel našla málo, ale za to pravých, protože nejsem nikomu otevřená hned. Jakmile toho člověka poznám, zjistím, jestli dokáže udržet tajemství. Na to si dávejte pozor, na první dojem se Vám nějáký člověk může zdát sympatický, ale Vašich tajemství může zneužít. Každý se mění a s ním i různé pohledy na svět, myšlení. Přátelé a rodina s Vámi zůstávají i přes Vaše změny.

3. Síly

Právě síla Vám dává pocit, že toho dokážete více, než si myslíte. A je to opravdu tak. Například před několika dny jsem dělala HIIT cvičení a hned na to jsem chtěla cvičit znovu. Jak čas ubíhá, vy zjistíte, že jste silnější a silnější. Protože tu sílu Vám dají sny, ve které věříte i rodina, která bude stát při Vás a přátelé, co jsou přátelé v pravém slova smyslu.

Žádné komentáře:

Okomentovat